torsdag 30 april 2009

Klackskor


Letade rätt på min klackskor i denhär röran.
Huset heter Kåken, vi dumpar allt säsongsbetonat här. Vi kallar huset även för "Huvva va hemskt huset" (Vi har en skrubb som heter det i huset, "huvva va hemskt- skrubben")
Skor, pjäxor you name it! Har man vuxit ur nått får det bara ligga kvar.
Första påsen jag kollade i, där låg mina klackskor. Borde kanske köpa en trisslott.
Vet inte hur många gånger jag har varit och letat efter mina Adidas Superstar här. Men dom är spårlöst försvunna.
Skorna var lite trasiga, inte så mycket. Men såpass mycket att jag kunde visa för pappa och säga att jag behövde ett par nya. Så min plan var då att få två par skor, ett par nya och ett par som var lite trasiga men ändå fungerade.
Planen fungerade inte i och med att pappa måste ha slängt mina andra skor när jag fick dom nya. Jobbigt.

Inga kommentarer: