måndag 20 april 2009

Bilen? Check!

Igår bad jag min enda teknikintresserade vän jag har på ön kika på batteriet. Han ringde sin expert och rådfrågade hur vi skulle göra. Min tanke var att han skulle hjälpa mig få loss batteriet så jag kunde lämna tillbaka det. Men vi kom fram till att det skulle nog funka att sätta sladdarna på dom konstiga polerna. Sagt och gjort, och jag kan glatt meddela nu mina vänner att min bil är som ny igen (lite rost dock på bromsskivorna men vafaan)
Körde en sväng igår och insåg vad jag gått miste om heeela vintern! Jaja, nu e de fixat.. Nu återstår bara att fixa en besiktningstid, ställa på och försäkra. Ah, vad jag har saknat min bil.

Saker häromkring tycker jag borde börja ordna upp sig, men vi får se hur lång tid det tar.

/Lina

3 kommentarer:

mor sa...

Grattis!!!
Jag ska också få en bil, en poolbil, va nu de blir....

Sara sa...

Åh! Det var smidigt! Skööönt att det löste sig!

AndWik sa...

Poolbil kallar vi dom bilar vi har på företaget som är för allmänt bruk, intern hyrbil kanske man skulle säga.