söndag 5 april 2009

Inget ont som för något gott med sig!

Surfade in på junkyards hemsida för att beskåda min drömbräda.. Då står det att den inte finns tillgänglig längre! Fuck, fuck tänkte jag och började googla.
Hittade en brittisk surfsida där dom säljer den för £159 (ungefär 2000) alltså tusen spänn billigare än om jag hade köpt den på Junkyard. Klockrent! Dessutom hade dom ingen fraktavgift inom Europa om man handlade för över £100.

Ingen respons på fälgarna än så länge, men sekunden jag får napp ska jag beställa brädan.. Eller ställa på bilen..?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ingen dålig bräda du kollat på...o snabb!! Är du säker på att du ska ha en så snabb bräda? ;)
/Beccy

AndWik sa...

Med tanke på hur knäet ser ut är jag helt säker på att hon INTE ska ha nån snabb bräda. Eller så en full mundering ala amerikansk fotbollsspelare.