söndag 12 april 2009

Check!, (eller raise?)

Ikväll var det spelkväll hos Denice och Fredrik.
Jag åkte dit med tanken att vi skulle spela typ Pratmakarna, eller nått liknanade sällskapsspel. Men det vankades poker och Texas hold'em.
Jag var illa ute mer än en gång, men med en jäääkla massa nybörjartur och lite skicklighet vann jag tillslut! Vi hade en insats på 20:- så jag vann 160 spänn. Check!
Det var mer än en gång jag spelade dåååligt. Men det ordnade ju upp sig till slut, tror inte jag ska satsa på att bli nån pokerspelare dock.

Ikväll är det stjärnklart. Och när det är stjärnklart här är det stjärnklart på riktigt. Ska gå ut på bron en sväng och kika innan jag går och lägger mig. (Måste bara hitta vart man släcker utelyset..)

Imorrn bär det hem. Eller hem? Bort i alla fall. 11.30 går mitt flyg, och jag har inte packat en pinal än så länge. Det kan bli spännande.
Angeltävling på lilldravsjön imorrn, jag hade velat varit med men de hinns inte med. Nästa gång jag kommer hem finns de ingen is kvar! Jag som inte ens kört skoter på lovet!

Inga kommentarer: