torsdag 16 april 2009

Good morning!

God morgon.
Vaknade för ett tag sen, kollade på nyheterna. Dom berättade att studera.nu förlängt ansökningstiden i och med att deras server crashat igår då sista ansökningsdagen för högskolan är. Hade tänkt att jag skulle söka men kom på det igår när jag kom hem och då var klockan tio över tolv.
Men nu är det förlängt till kl 12 idag.
hade glömt mitt lösenord dock, så vi får se om jag får ett nytt, inget har kommit än...
Jag ska inte gå i högskola i höst. Jag vill bara söka en linje som jag varit lite nyfiken på.. Turism i Östersund tänkte jag söka.
Förra året vid denhär tiden (eller igår morse för ett år sedan) hände precis samma sak. Jag provade att söka på kvällen den 14, men det var alldeles för segt för att det skulle gå igenom. Vaknade tidigt på morgonen den 15:e och då passade jag på att göra min ansökan.

Nu ska jag försöka sova igen. Har nämligen sovmorgon.

Inga kommentarer: