torsdag 2 april 2009

Guess what? She did it again!

Haha, efter en lillördag hos Sigrid var det dags att rulla hemåt (Ja jag hade longboarden...) Och lite onykter skulle jag och Johan skiljas åt på Kustparksvägen för att rulla åt varsitt håll...
Ja, jag ramlade.
Det går inte att jämföra min vurpa denna gång med den jag gjorde för drygt en vecka sedan... Jag har innerligt att tacka för min Lidénska stuss som fungerade som en utmärkt stötdämpare. Tack mormor Ingrid för den. (de kommer jag nog inte säga så många gånger i mitt liv tror jag...)
Det allra roligaste var ju ändå att sekunden jag ramlade fick jag en leveransrapport från tjejen som äger brädan jag åkte på (Beccy) Det kunde ju inte bli mer tajmat om man säger så...
Hoppas bara att det inte blir samma grej som förra gången, för då känndes allt ok på kvällen men dan efter hade mitt knä svullnat upp som ett litet fuckup... Haha.
Johan den gentleman som han är vände om och kollade hur de hade gått. Jag hade uppskattat om han fortsatt åt sitt håll och inte märkt min andra longboardvurpa genom tiderna (den jäveln påstår att han aldrig ramlat med sin longboard, jag misstänker att han ljuger, men ändå vet jag att han aldrig har det..)

Ikväll var det Café kväll. Jag sjöng min låt "Kittens" och sen en låt av Meredith Brooks som heter "Bitch" och för att runda av mitt preformance körde jag låten "Somewhere over the rainbow/What a wonderful world" I Reggae-tappning... Jag tyckte det gick sådär om jag ska vara ärlig. Men behöver man vara det jämt?
Tack för en superkväll iaf mina underbara hjältar!

Fatta att jag rullar hemåt imorrn?!!
Jag har nog aldrig längtat hem så mycket som jag gör just nu...
Hem till mitt Kvitsle. It's the shit, I tell you!

1 kommentar:

johan sa...

du får tacka mina föräldrar för att dom uppfostrat mig till det ;)

du sjunger som en kung tänkte jag skriva, men en drottning menar jag!
upp på brädan direkt bara så du inte blir rädd för den (pappas tips när man kraschade på crossen när man va liten) godnatt och tack för trevlig kväll & läsning!