måndag 27 april 2009

Bilder från helgen

Vi dricker öl på Slussen. Fast det ser ut som Cola, men det är öl, jag lovar.


Sen hamnade vi på Medborgarplatsen. Här dracks det också öl, fast i riktiga ölglas.

Sushi och öl i Rolamdshovsparken.
Bland den godaste sushin jag ätit.

Kusin Sara och jag belv sjukligt sugna på Halloumi när vi såg diverse folk grilla detta i parken. Så bi bestämde oss för att också äta halloumi. Halloumin var slut på affären så det fick bli blåmögelost och fetaost istället. Ost är gott. På mackan fick även ruccola, tomater (både färska och soltorkade), rödlök och grillad kyckling plats. Top notch.



Mamma gjorde pannkakor till oss till frukost. Mums!

Det var ungefär nu mitt batteri i kameran tog slut. Men sen åkte vi till Bengaliska parken. Sen blev det en favorit i repris på gårdagens macka, med skillnaden att vi köpte Ciabatta istället för Baugette. Och rundade av med Ben & Jerry's glass.
Moster Karin bjöd oss på middag på Kouzina. Det var supergott, sen var det dags för mig att dra.
Mötte upp Emelie och Beccy på centralen. Emelie hade shoppat den longboard. Det fick mig att beställa en jag med. Nu är det bara att vänta. Hoppas det inte dröjer alltför länge...
På båten kollade jag på filmen, den var sådär. Som dom brukar vara.. Filmerna dom visar på båten. Läste lite i min nya bok "aldrig fucka upp". Har inte riktigt kommit in i den än men den verkar ok.
Nu ska jag bädda sängen och sen sussa =)
Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sköna bilder vill jag gärna påstå!! :D
//Beccy