onsdag 8 april 2009

Nu har vi kommit igång.

Japp, jag och pappa har börjat städa nu. Vi har ju verkligen skjutit upp det. Vi hade till exempel som delmål igår att soffan och diskbänken skulle vara röjd, men vi båda hamnade framför datorerna istället.
Farmor kommer hit i helgen (mitt initiativ, så det är jag som får se till att de blir städat).
Men nu tog jag tag i saken och beordrade pappa att ta tag i soffan, och jag tog tag i badrummen. Så nu ska jag bara putsa speglarna där och göra golven så är dom klara. Det går ju som med allt annat ganska fort bara man slutar gruva sig.

Idag har jag bestämt att vi ska käka pannkaka med grädde och hallonsylt. Eventuellt amerikanska pannkakor med blåbär och glass.

Baah, hörde på radion nu att Bjänn vaknat ur idet. Han skulle jag vilja se, när jag sitter i en bil helst.

Inga kommentarer: