tisdag 28 april 2009

El Stockholmo again

Hänger på Jungfrugatan i Sthlm just nu.
Imorgon bär det av mot nordligare breddgrader. Underbart.
Äter vindruvor och Ben & Jerry's glass och förkovrar mig i alla kanaler som finns här. =)
Denna helg är det förbundsstämma för Centerpartiets ungdomsförbund i Östersund. Mitt distrikt (Jämtland-Härjedalen) anordnar allstå stämman detta år. Jag har ju bott nere på Gotland och har därför inte varit så delaktig i allt som händer där uppe. Men det ska bli sjukt festligt att komma upp på stämman =) Förbundsstämman är en stämma där vi i förbundet går igenom vårt sakpolitiska program och bestämmer vad vi ska tycka. Det är ett sjukt bra tillfälle att få sin röst hörd.
Självaste Maud Olofsson kommer på stämman! Hon har inte medverkat på de två andra stämmorna jag varit på i Jönköping och Kalmar. Men nu kommer hon alltså. Festligt va?
Andreas ringde mig förut i kvällst och undrade om jag kunde tänka mig att vara konfrencier (kan ju inte ens stava till det!) på förbundsfesten. Tackade ja. Shit!! Aja, de ska nog gå bra. Fast... Fuck om jag typ skulle ramla på scenen i mina klackskor, framför hela förbundet och Maud. Hahaha, det skulle va nått det. Klackskor ja, det var inte igår. Typ på balen i gymnasiet.
Tänker nog ta med mig ett par normala skor jag kan ta på mig senare på kvällen när det blir dags att dansa =) Åh vad jag längtar!

07:20 åker vi imorgon bitti från centralen. Jag ska nog sussa snart tänkte jag.

Inga kommentarer: