tisdag 21 april 2009

Lite nere

Saker och ting verkar ordna upp sig. Dock verkar det som att mina två hjältar inte kommer finnas här hos mig sista tiden innan skolan slutar och det känns inte så bra asså...

Idag fick jag och alla i min klass som sökt till andra året reda på att vi kommit in. Känns fantastiskt.

Mina skor kom idag, hämtade ut dom på Bungehallen och jag kan meddela att jag är fett nöjd =) Farmor ringde också och undrade om skorna, och jag kunde ju meddela att dom kommit fram. Påminnde mig om min brors födelsedag imorgon, faktiskt hade jag inte glömt det men idag fick jag en friend request på Facebook och gissa vem? Min bästa bror Erik. Jag har fett bra inflytande på honom alltså. Han höll på att nörda sönder på jagrullar-forumet så jag sa åt honom att skaffa Zatzy och Garaget. Och nu har han skaffat facebook också, nu saknas det bara en blogg sen är jag en mycket nöjd lillasyster. =)

Pappa hade spanat in nått system på bilprovningen så man kan stå i kö och få besked via sms när dom får en ledig tid. Klockrent. Är dock tveksam att den kommer gå igenom i och med att bromslampan får för sig att lysa lite när den känner för de.

Nu ska jag se om man kan klura ut hur man ställer på fanskapet. Hörs

Inga kommentarer: