onsdag 8 april 2009

TP

Ikväll har jag hängt hos Lotta. Vi (eller jag) har kollat på Discovery (som har bytt logga sedan sist jag såg de). Lotta satt och jäklades med sin rapport medan jag spanade på Skitiga jobb och Mythbusters. Såklart var det ett avsnitt från Mythbusters jag redan sett.. När Lotta jäklats klart spelade vi TP.
Det gick sjukt bra alltså, jättelätta frågor! Så när jag skulle läsa en fråga till Lotta noterade jag att det stor "young edition" på kortet. Skrattade och frågade om hon medvetet gett mig lådan med dom lätta frågorna.. Men det spelet visade sig bara innehålla lätta frågor! Haha... Tyckte jag kunde rätt många frågor så jag var lite misstänksam.
Ska jag vara ärlig är det roligare att spela med lättare frågor, annars handlar det ju typ bara om att ha tur och få frågor med antingen tre alternativ eller sånt man faktiskt kan.

Kom hem nu för en stund sen och jag ställde i ordning ett fat me nachos som jag gratinerade med ost. Sen gjorde jag en guackamole, pappa gick och hämtade en Norrlands som vi delade på och nu sitter vi här vid köksbordet framför varsin dator och svullar.

Inga kommentarer: