fredag 1 maj 2009

Pang!

Ikväll när jag hade parkerat bilen och var påväg ut ur den kom jag på att jag skulle passa på att låsa bilen medan jag satt i den och sen slänga ner nyckeln i väskan och gå ur bilen.
Tryckte på knappen och i precis samma ögonblick sa det PANG!
Shit, hann jag tänka... Sen kom verkligheten ikapp mig och jag insåg att ett fyverkeri hade gått av i närheten precis samtidigt som jag tryckte på knappen. Sjukt läskigt var det iaf det lilla ögonblicket innan jag fattade vad som hände.

Ångrar att jag inte åkte in på Lundhags-rean. Kusin hade varit där och shoppat.

Ikväll har vi lekt. Jag och Lotta blev lekledare. Spännande.
Jag tycker om att vara på stämma. Känner mig lite mer vuxen, klär mig lite mer propert, sminkar mig till och med! Kul med lite omväxling.

På tvåan gick det en av mina favoritfilmer nu, Dagboken. Jag älskar den filmen.

Nu ska jag läsa lite stämmohandlingar sen blir det till att sova.
Det blir långa dagar här framöver.

Inga kommentarer: