måndag 13 april 2009

Dagen

Kom nyligen in från min löparrunda. Eller jag sprang typ halva biten och sen gick jag resten. Inte för att jag var trött, utan mer för att jag kände för det. Solen sken, fåglarna kvittrade och jag saknade faktiskt inte alls nån musik i mina öron.
Trodde det var blåkupa när jag kikade ut mellan persiennerna men tyvärr är det nån slags molnhinna som ligger framför solen. Men den skiner igenom. (Y)
Har precis ätit frukost, en Wasa sandwich, en blåbärsmuffin och loka. Ska gå på Ica sen å handla lite ordentlig mat. Tänkte nog svänga förbi uppe hos grannen och kolla om en longboard står och väntar på mig där...
Mötte idrottsläraren också när jag var ute på min runda, självklart såg han mig när jag promenerade och inte när jag sprang. Typiskt.

Idag ska jag:
-Handla
-Laga mat
-Städa
-Gitarrläxa (helst två gånger om jag hinner)
-Skriva klart min låt.

Ni som känner mig vet hur det kommer sluta.. Men vi kan väl låtsas?

Kram på er!

Inga kommentarer: