torsdag 23 april 2009

Synd

Bilen gick inte igenom. Beläggen på handbromsen ligger an på vänster bak när man drar åt den. Jobbigt, men jag pallar inte fixa de innan jag drar härifrån. Bror får ordna det när jag kommer hem.
Jag hade sällskap av Emelie inne i Visby. Vi hade det väldigt trevligt. Skönt att komma ifrån Sheepib för ett tag.
Jag lämnade in min telefon. Hoppas innerligt att det täcks upp av garantin. Annars blir jag lack. Just nu har jag pappas fina Nokia- som kostade typ 399 kronor på Claes-Ohlsson. Egentligen.. Behöver man verkligen nån flashig telefon? Eller jo, det behöver man. Jag och Emelie åkte och åt glass sen det hade blivit ett finfint blogginlägg av det, men det får man glömma med denna telefonen... Vi var på glassmagasinet i hamnen. Ah, det fanns typ 100 glassorter att välja på där alltså... Hade feet beslutsångest men det blev tillslut Hallon/Lakrits, Viol och Brownie. Mums!!
Mellanslag sitter på fel plats för övrigt. Det är jättejobbigt att skriva sms. Plus att alla mina kontakter hamnat bakvänt. Att efternamnet kommer före förnamnet. Lite jobbigt kanske?
Lämnade också in min fleece. Dom skulle höra av sig när dom pratat med Fjällräven. Får se när det blir då..

Ikväll blir det Fårö för spaning på solnedgång. Loveli

Inga kommentarer: