onsdag 1 april 2009

40 minuter

Yes, nu har jag 40 minuter på mig att ordna upp saken. Det tänker jag göra.

Jag och Gabi hade möte med Lise efter lunchen och då fick vi en plan hur vi ska gå till väga. Jag ska maila ut till alla potentiella arrangörer nu och sen ringer jag upp dom efter lovet (om jag inte fått nån respons) Så jag behövde inte ringa idag heller. Livet leker, solen skiner.

Jag lånade longboarden och drog hem hit för att knåpa ihop mailet. Filmade lite idag när jag åkte, men klippet var för lång för att ladda upp via mobilen. Får se om jag filmar ett kortare och lägger upp sen kanske.

Lisa ringde nu och vi diskuterade vad vi ska hitta på i veckan.. =) Jag längtar hem som en tok.

Det är sjukt vad en bräda med fyra små hjul och en stor gul sak på himlen kan göra en på bra humör! =)

Inga kommentarer: