torsdag 2 april 2009

Så här ser de ut när man inte ramlar.


Här är en film som jag filmade igår när jag åkte lite. (Notera min snygga pose i slutet;-))
Idag har jag haft en tankspridd dag. Vi hade ljudteknik på förmiddagen och jag fick spela upp min nya Esus7 låt. Den fick bra respons. Så nu på lovet ska jag ta tag i de och skriva klart den. Hela dan har jag gått omkring fett stressad, men nu ska jag chilla och bara ta de lugnt. Jag har massor att göra på lovet. Jag ska göra massa kul också. Ska nog skriva en todo-list som jag gjorde förra gången så ni kan följa mej i mina upptåg.
Just nu sitter jag på bussen på väg in till Visby för att åka me båten kl 16:45. En konstig sak hände när jag klev på bussen. Busschauffören sa att apparaten var trasig och att jag fick åka utan biljett. Underbart. Men sen när fler folk klev på fick dom minsann betala. Kul va? Är jag så snygg idag. Haha

Inga kommentarer: