onsdag 8 april 2009

Inga pannkakor

Jag orkade inte göra pannkakor. Vi åt istället resterna från pytten pappa tillagade till lunch. Det dög gott. Blev dock mäkta sugen när jag läste på Annicas blogg om hennes pannkakor, men det får helt enkelt bli en annan dag.
Nu sitter jag här och väntar på att några filer ska kopieras över till min externa hårddisk, så då tänkte jag att jag kunde blogga lite när jag ändå bara satt och väntade.
Imorrn är det Peak-rea i Åre. Funderar om jag ska orka dit. Har egentligen inte råd och shoppa men jag skulle behöva en ny bikini, ett par svarta jeans och lite linnen så för den sakens skull kanske man skulle dra dit ändå. Men då tror jag man får se till att vara där när dom öppnar för att slippa turisterna...
Nu är filerna flyttade.
Ikväll blire film, eventuellt promenad hos Lotta
Hörs

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan medela att dom blev jätte goda, syndade med två stycken :)