tisdag 19 maj 2009

Visby today

Idag har jag och Sigrid hängt i Visby.
Jag har klippt mig.
Dagen började med att vi tog bussen in, i och med att min bil är full med grejer kändes det fett onödigt att ta den in.
En och en halv timme senare kändes det inte lika onödigt. Jag hade lätt kunnat packa ur bilen för att få slippa åka på bussjäveln. Shit vad det tar lång tid alltså!
Hur som helst när vi väl var inne gick vi först på Cubus och shoppade, dom hade nämligen 30% på allting i butiken =)
Jag köpte en mascara och ett nytt linne.
Sen blev det dags att försöka hitta min frisörsalong. Hade en liten svag aning om vart den låg, men visste inte säkert. Visste att det låg vid Kränku, vi hittade det tillslut iaf.
Oh, finns det nå skönare än när man får håret tvättat hos frisören? Ja, det kan jag meddela att det finns. Om stolen man sitter i har massage, då är det top notch. Ah, vad det var sköönt!
Klippte mig, hände inte speciellt mkt alltså, syns typ inte ens att jag klippt mig. Ska lägga upp före och efter bilder sen när jag orkar =)
Sen käkade vi på ett ställe i närheten av frisören. Focaccia med parmesan och mozzarella. Mm!
Vädret var helt underbart i Visby, blåkupa och vindstilla. Så kommer vi hit till Sheep island bay. Vilket skämt. Världens dimma! Fucking dimma!
Nu lagar jag och Sigrid sushi, oj vad jag har längtat, och oj vad gott det ska bli!!

Hörs

Inga kommentarer: