onsdag 20 maj 2009

Facebook hjälper dig att hålla kontakten med vänner och familj

Facebook, vilket fantastiskt instrument.
Alla vänner samlade under ett och samma tak.
Det finns både för och nackdelar med facebook.

Kollade precis på några bilder från en vän, eller vi var med i samma fotbollslag innan jag flyttade ner hit.
Hon är i alla fall två år yngre än mig och tar följdaktligen studenten detta år. Vi gick på samma skola, och att se hennes bilder på samma saker vi gjorde på min tid brings me back.
Kan ni förstå att det var två hela år sedan jag tog studenten? Vad har jag gjort för vettigt sen dess?
Jobbat, jobbat, jobbat och pluggat.
En månads arbetslöshet har jag hunnit med (hela maj 2008 var jag arbetslös, eller mellan två jobb som man kan kalla det), annars har jag bara jobbat och jobbat.
Jag har inget jobb i sommar. Tro det eller ej men det ska bli skönt. Jag tänker sälja bilen, plus att jag får tillbaka endel på skatten så det tänker jag leva på.
Sommarlov!! Fatta hur länge sedan det var man hade det!
Jag ska göra massa massa saker. Hoppas på bra väder hela sommaren!
Sen kommer jag tillbaks hit nästa höst, det känns också bra. Har flirtat med Birgitta om att jag vill ha en lägenhet i det nya boendet på framsidan liksom så man får kvällssol. Det skulle hon fixa. Askalas!! Och Emelie ville ha kvar sin lgh så vi kommer bli grannar då ju =) Vet inte hur jag skulle klarat av dessa avsked om jag inte visste att vi kommer tillbaka.
Shit, nästa år. Då är det goodbye på riktigt. Äh, nu tar vi en sak i taget!

Ha de bra vänner!

Inga kommentarer: