lördag 16 maj 2009

Blå Lagunen

Kunde vattnet verkligen vara så klart man hört?
Var det så vackert som ryktet säger?
Ja, kort och gott. Så var det.

Blå lagunen, ett kalkbrott som ligger typ en mil från Fårösund. Varför, varför har man inte hängt där innan? Jag blir lite irriterad på mig själv för att jag inte tagit tillfällen i akt och utforska denna vackra ö mer.
Jag är dock glad att jag kommer tillbaka nästa år, då ska här utforskas! Shit vad det är mycket jag ska göra nästa år som jag inte hunnit med i år. Så det är skönt att vet att man kommer tillbaka.

Jag Maja och Emelie styrde kosan mot Blå lagunen ikväll där vi grillade korv och marsmallows. Festligt!
Emelie och Maja lämnar ön imorgon, det tycker jag är mindre festligt.

Ikväll tror jag inte det händer speciellt mycket. Ska kanske ta och städa och packa ihop det sista. Lagomt less man är på det nu alltså... Men men, det är bara å bita i äpplet och fixa det sista.

Inga kommentarer: