tisdag 26 maj 2009

Så det kan gå

Satt i min egna lilla värld och lyssnade på Spotify i mina in-ear lurar (det innebär att det är som en öronpropp man stoppar in och lyssnar genom) från Scullcandy.
Tog ut dom för jag skulle gå och göra nått, så hör jag hur det ringer och hur telefonsvararen precis drar igång.
Hann se att det var pappa.
Det är sjukt vad in ear lurar filtrerar bort.
Kommer ihåg en gång då vi åkte tåg och jag hade mina in ear lurar från Sony Ericsson. När vi klev av tåget var alla i upplösningstillstånd för tydligen hade nån unge suttit och skrikit halva resan. Jag hade inte märkt nånting alls...
På Nord-Lock hade jag också mina in ear från Sony Ericsson, men jag kompletterade med ett par peltor hörselkåpor utanpå. Dom två komponenterna kompletterade varandra ganska bra, men inte 100% ändå. Uch, jag ryser när jag tänker på linjärmotorernas skrik när nån bricka fastnat... Eller nu ska vi tänka, det som låter är nog tryckluften...
"U3-lin mot error"
Kan inte påstå att jag kommer att sakna det i sommar.

Inga kommentarer: