onsdag 13 maj 2009

Check!

Nu är mitt rum klart! Skönt!
Vi har lite kvar ute i köket/vardagsrummet. Borde inte ta allt för lång tid, men jag ska duscha också men sen blir det sängen. I nytvättade lakan. Aah, det är sååå härligt å va nyduschad å krypa ner mellan nytvättade lakan. Ååh vad jag längtar.
Lyssnade på min mp3 när jag dammsög förut, hade mkt spännande där. Det jag reagerade på var en låt av Salem al Fakir som heter "good song" Jag gillar verkligen den låten, men jag har förstört den. Genom att ha den som väckningssignal förknippar jag den med dåliga känslor i och med att jag tror att det är dags att kliva upp när jag hör den.
Har ni också förstört nån låt på detta vis?

1 kommentar:

Bror Erik sa...

Ja! Det fenomenet känner jag igen! För mig är det en ganska viktig låt! John Fogerty-Rockin' all over the world. Nu har jag valt en annan låt som jag sågar sönder som väckningslåt.