fredag 29 maj 2009

Tss

Igår var jag ner till grannen och skulle låna nyckeln till deras båthus så jag kunde låna uttern. Deras barn och barnbarn var där, två supersöta charmtroll till tvillingar. När jag kom in satt dom och åt glass med hela ansiktet.
Jag var precis likadan. Det tog många år innan jag lärde mig äta ordentligt, kommer fortfarande ihåg när vi skulle äta mjukglass och jag fick kommentarer som "när ska du lära dig att äta ordentligt Lina?"
Igår när vi kom hem från fisket var jag lagomt sugen på nått gott så jag gjorde i ordning varmkorv med senap och ketchup på. När jag bet på korven vid ett tillfälle ställde den liksom sig upp och slog till mig i ansiktet. Resultatet blev senap och ketchup över hela näsan. Fint.

Fick även en kommentar om min "tatuering" igår. Men jag erkände att den var oäkta. =)

/Lina

Inga kommentarer: