måndag 4 maj 2009

Ni ska bara veta...

Det är en konst i sig att blogga kan jag meddela!
Man tror att det går så fort att slänga ihop ett inlägg men mitt monsterinlägg som ni ser nedan kan jag meddela nog nog närmare två timmar att pula ihop.

Åkte bussen hem från Visby till Fårösund. Blev ensam passagerare i Slite. Chauffören frågade om jag skulle till Kustparksvägen. Ja, svarade jag. Shit vad han körde. Men jag klagade inte. Kom hit en kvart tidigare än vad tidtabellen säger.

Nu blir det sängen iaf!
Gnatt!

2 kommentarer:

Karin sa...

Åh, Lina vad jag gillar din blogg! Du verkar ha så ROLIGT! För det mesta iaf...Stämman i Östersund verkar ha varit en höjdare, sååå kuuul! Och viktigt. Och så fin du var i din klänning, den dög jättebra men såklart skulle du ha tänkt på balklänningen - det är lätt att vara efterklok!
Ha det gott på Gottland!(:-

mor sa...

Bra jobbat i helgen. Hoppas du hinner vila upp dig hemma på Gotland, fast det verkar ju vara fullt upp med spelningar där.
Blev ju riktigt snyggt med vita kavajen till...