tisdag 5 maj 2009

Mitt hår

Mitt hår idag är ett skämt.
Duschade precis innan jag gick och la mig igår. Kammade igenom håret som jag brukar göra efter duschen.
La mig i sängen och vaknade på morgonen med en bad hair day!
Det brukar gå och lägga sig på kvällen med blött hår, men tydligen inte idag. Ska nog platta håret idag kanske.
Funderar när jag ska ta itu med min låt.
Jag har egentligen inte så mycket kvar att göra i skolan längre, har skrivit klart min låt, gjort klart genus-arbetet, bokat spelningar. Jag ska bara mixa min låt och det började jag med igår.
Ska ta tag i gitarrläxan för en gångs skull tänkte jag. Har faktiskt en ganska rolig grej i läxa denna vecka. En metal-låt. Jag vill också kunna skriva sån musik!

Är lite oroad över att inte min longboard kommit än. Dom skrev ju att den skulle komma inom fem dagar. Igår hade det gått fem arbetsdagar. Så, kommer den inte imorrn får jag kontakta dom... JAG VILL HA DEN NUUU!

Jag saknar min telefon också! Har inte hört nått om den heller. Dom sa nio dagar, lämnade in den förra torsdagen. fredag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag... Torsdag it is.

Nu, lunch

Inga kommentarer: