tisdag 26 maj 2009

Confused

Varför öppnas safari's webläsare när jag får en länk via msn? Även om jag har uppe explorer så tar den inte en ny flik där inte, nä öppna en ny browser. Det är väl sjukt bra?!

Idag har jag ringt till farmor för att försöka få henne att skicka ägarbytespapperna. Men det visade sig att hon bara fått del ett av registreringsbeviset, och det är på del två man byter ägare. Pappa fixar.

Igår, jag var sjukt sugen på att fiska men hittade ingen fiskekompis. Eller letade inte speciellt noga kanske, men det kändes som ett lite för stort projekt att lasta och sjösätta båten och jävlas... Det får bli en annan gång.

Vi hade även DS möte igår på bygdegårn. I helgen ska vi ha "after stämma" och vi ska vara just på bygdegårn. Det ska bli kul =) Vill dock in på motormässan också... Får se om man kanske kan få smita iväg lite tidigare på söndagen...

Kom hem, vaxade bilen. Uch vad det är jobbigt att vaxa.. Men såååå värt de =) Sen for jag ut på en sväng. Rullade en sväng me longboarden vid Kvärna och kom underfund med att om man har ena hörluren i så låter bruset från Kvitsleströmmen ganska lik bilbrus.

Idag ska jag till Lotta en sväng och vi ska kolla om vi hittar nån resa.

Nu ska jag laga omelett (Y)

Inga kommentarer: