måndag 18 maj 2009

Hej hörrni!

Idag regnar det här i Fårösund.
Sitter just nu på skolan faktiskt och ska skriva mina utvärderingar som jag inte gjorde förra veckan...
Flyttade in till Sigrid igår, känns fantastiskt. Dock hade det varit soft med lite sol, men om vi ändå ska hänga på skolan idag känns det som att det kan få regna idag faktiskt.
Skjutsade Emelie till båten också igår. Vi åt glass på glassmagasinet. Mmm!
När jag kom tillbaka städade jag ur lägenheten, packade bilen (som för övrigt är proppfull, måste nog packa om lite om jag ska få med mig Sigrids grejer också...) Flyttade in, lagade mat sen kom Sigrid tillbaka från Visby, hon hade lämnat av sin familj på båten.
Vi drack lite St Tropez och chillade. Jag började även kolla på serien Big Love innan det var dags att kika in i huvet.
Vaknade kl 7 imorse av att solen sken som aldrig förr, ha tänkte jag åt Tone Bekkestad som hade lovat regn. Vaknade igen vid 11 och då kan ja meddela att jag inte var så kaxig mot Tone längre. Regn.
Nä om man ska ta och sätta igång med saker och ting?

Jo, ska kanske nämna de nu också att det inte blir så mkt bloggande dom närmsta dagarna i och med att jag inte har internet hemma hos Sigrid.

Bye bye

Inga kommentarer: