lördag 23 maj 2009

Aaah!

Nu sitter vi på båten, i en egen kupé. De kändes som att sista gången kunde vi lyxa till det.
Gick bra å ta sig upp imorse ändå, somnade kanske vid tolv och hade väckaren ställd på 04:35. Hade bett pappa ringa och kolla läget 05:00
Packade i de sista i bilen och jag kan meddela att den är ganska så fulpackad nu. Ser inte ett piss bakåt, får packa om när jag droppat av Sigrid och hennes grejor. Känns lite risky att köra genom stor Stockholm å inte kunna se nått bakåt.
Tankade imorse också. 12,35 kostade det på statoil i Fårösund, på Statoil i Visby gick det på 12,65 kr/liter. Kunde ju inte veta i förväg att det var billigare i Fårösund så jag tankade i Visby oturligt nog. Tar mig fem mil längre på tanken nu iaf, även om det blev dyrare.

Nu ska vi gå å shoppa frulle
Hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Då får du väl snyggpacka den då! Hahahahahahahaha, gud vad kul jag är ibland!! =D
Melina