onsdag 24 juni 2009

Underbart!

Idag är det helt fantastiskt väder, och jag tänker sätta mig på lillstugtrappen och läsa M3 och dricka smoothie. M3 har i detta nummer testat nya Sony Ericsson W995. Den verkar vara the shit... Mer om det när jag läst tidningen =)


Sen ska jag försöka sparka liv i bror (som fortfarande sover) så vi kan fortsätta skrapa vägg.

Imorrn är det jag som åker till Sthlms norra skärgård. Vi ska till en ö mittemellan Grisslehamn och Öregrund som heter Vässarö.
Vi kommer få kanonväder så hela helgen kommer bli underbar!! (Y) Oroar mig lite för fästingar dock.. Såg på tv igår om dom...
Här hemma finns det ju knappt fästingar så i min världsbild kan man strosa omkring helt oberört utan att behöva tänka på sånt trams. Men i skärgården... Får kanske tänka till en en extra gång innan jag genar över nån äng =)
Funderar också om jag ska ta med mig datorn eller inte?
Om jag inte gör det blir det ju blogg via mobilen..
Vad tycker ni?

1 kommentar:

Sara sa...

Lugna ner dej nu! Jag har varit i öregrund sex somrar i rad och aldrig fått en fästing. Däremot kröp det en på mig på jobbet igår... Kanske får mig en rackare innan sommarn är slut...