onsdag 24 juni 2009

Som väntat

Sony Ericsson W995.
Vill ha.

Under dagen och kvällen har jag och bror skrapat lite mer vägg.
Kusin Katti kom och hälsade på med söta hunden Hrappur. Han behövde hundvakt imorrn och bror ställer mer än gjärna upp. Hrappur är ungefär den sötaste hunden. Han kan hålla Erik sällskap imorrn när han skrapar vägg.
Katti berättade också om livet uppe på Blåhammaren. Dit ska jag i sommar. Kanske redan nästa fredag, om vädret tillåter och pappa är klar med jobbet inför semestern.

Sen åkte jag till Häljesund och mötte upp Lotta, Rudi, Hanna och Maria för lite bollsparking. De blev ingen träning ikväll så vi beslöt att sparka lite boll här istället.
Blev biten av ungefär tresiffrigt antal avåte. Det är där dom gömmer sig alltså. Har inte haft så mycket problem med avåte under skrapningssessionerna men ikväll på fotbollsplanen. Dom var all over the place! Mina ben ser ut som prickig korv typ.
Yees, på vägen till Häljesund insåg jag att där mitt framför mina ögon var ju världens bästa longboardbacke!!
Måste dit sen när jag kommer hem.

Imorgon drar jag alltså till Vässarö och blir där till söndag. Det kommer bli sååå underbart! Vädret, människorna, naturen... Kan de bli bättre?

Kommer hem på söndag kväll, sen drar jag till farmor och blir där över min födelsedag. Får se vad vi hittar på... Thailändska paviljongen kanske? Nån flott restaurang finns det inte i Hammarstrand, men farmors restaurang är ändå bättre än alla restauranger jag varit på =)

Nä nu ska jag nog börja packa. (Jag är ju expert på ämnet så det borde gå snabbt och smärtfritt)
BTW, tvättade sängkläderna idag och lät dom hänga ute på sträcket. Ska duscha och sen krypa ner mellan nytvättade utetorkade lakan och läsa "Tusen strålande solar" Aaah.

1 kommentar:

Moster K sa...

Ni kan komma till Restaurang Lillstuga på Gruvberget om ni inte hittar nåt annat, eller också tar du med Farmor ut till Höga Kusten, det gillar ju hon!