tisdag 16 juni 2009

Plötsligt händer det...

Min annons.
I fredags när jag satt på tåget till Alingsås ringde en snubbe som jobbade på blocket.se och försökte sälja en begagnatförsäkring till mig. Allt han sa var vettigt och lilla lättlurade Lina gick med på att köpa till denna försäkring. Trots allt var ju de enda intresse som visats på bilen ditills ett byte till en Ford.. Tack, men nej tack.
Samma kväll ringde en snubbe. Sa att jag var bortrest och att han skulle ringa hem om han ville komma och kolla. Gav hemnumret, men dom hörde inte av honom.
Sen var det dött, tills igår. På kvällen ringde två stycken. Föklarade att jag var i Norge och att dom skulle ringa bror som var hemma i Sverige med bilen. Gav numret till bror, tänkte om jag skulle säga nått till honom innan dom ringde men struntade i det och kollade vidare på filmen.
Fick SMS av bror sen då han förklarade att det blivit missförstånd.. Erik hjälper nämligen en kompis mamma å sälja sin V70 XC, och han trodde att det var den dom ringde om. Så när dom började diskutera priset sa Erik:
-Inte under 73000
-73? Den ligger ju ute för 50!
Då gick det upp ett ljus för Erik. Haha!

Så imorse ringde en till som skulle komma och kolla på den ikväll.
Jag hade typ gett upp, men nuså börjar de ordna sig. Håller tummarna iaf =)

Inga kommentarer: