tisdag 30 juni 2009

En trevlig upptäckt

Igår fick jag ett mail från CSN där man kunde vara med och tävla om en hyrbil en vecka. Det var inte vilken hyrbil som helst, utan en Volvo C70 cab.
Jag hade inte bangat på den, så jag deltog i tävlingen. Bara att hålla tummarna nu då!
När jag var inne på Hertz sida fick jag nys om en tjänst som dom hade som heter Freerider. Den går ut på att man får köra hyrbilar som ska tillbaka till sin hyrstation. Alltså nån har hyrt en bil "hyr här, lämna där" och bilen ska tillbaka. Då kan du som privatperson köra bilen, helt graits! (Y)
Var in och kollade idag, och det finns en hel del festliga sträckor. Bland annat massa bilar som ska från Sundsvall och ner. Sen fanns det en uppe i Arvidsjaur som skuller ner till Sthlm. Men bäst av alla måste ju vara denna C70 cab som ska från Sthlm till Visby (Y) Sweet det hade varit och glassat omkring på Gotland med en cab en solig dag!
Om jag vinner caben i en vecka är det nog inte helt omöjligt att jag hälsar på Gotland faktiskt!
Juste idag är det min födelsedag.
21 år är jag numera.
Ääääntligen får jag ta busskörkort! (annars händer inget roligt lagmässigt när man fyller 21)
Idag är det inte allt för fint väder dock.. Det blåser och är ganska molnigt. Tänkte dra ut och vindsurfa lite. Får se hur det går..
Ikväll spelar vi match. Det vore väl trevligt med en vinst på min födelsedag?
Hoppas hoppas!

Inga kommentarer: