söndag 7 juni 2009

To do list week 23; utvärdering

To Do List vecka 23 utvärdering.
Om ni scollar ner ser ni min to do list över vecka 23.
Ja ni som känner mig kan nog skriva under att jag är ofta den som lovar mig själv saker och sedan inte uppfyller dom. Jag vill däremot påstå att såfort jag lovat någon annan något ser jag till göra allt för att hålla det, men om det bara går ut över mig har jag väldigt dålig självdiciplin.
För att råda bot på denna totala misär angående mina sysslor om dagarna gjorde jag en to do list. Och idag är det söndag och det återstår endast två timmar av vecka 23.
Försvarstal:
Det som är rött har jag alltså inte gjort, men vad som inte står på denna lista är massa andra saker som jag faktiskt gjort!
-Kampanjat för Marie
-Lagat mat och diskat måndag, tisdag och onsdag.
Jag gråter dock lite inombords när jag ser kaoset uppe på mitt rum. Jag vill verkligen ha ordning på mina grejor, men pallar inte ta tag i de.
Denhär veckan då?
Jag MÅSTE få ut bilen på blocket
Borde:
-fortsätta springa
-skrapa vägg och måla
-packa upp mina saker
-ta tag i MC-kortet
Vill:
-ha sol
-sola
-hälsa på farmor

Inga kommentarer: