tisdag 16 juni 2009

Livet på en pinne i Fredrikstad

Har de jäääkligt gött här hos Anna och David i Fredrikstad.
Igår var jag och Anna ute på stan en sväng och shoppade lite. Fyra nya trosor från Björn Borg för 300 NOK, det är billigt!
Anna blev inringd på jobb idag så hon gick för tp 45 minuter sen.
Solen skiner här, och det finns en balkong så det går ingen nöd på mig. =)
Ska nog ner på stan en sväng om jag vågar gå själv, vore jobbigt å gå vilse men jag har ganska bra lokalsinne så det ska nog gå bra.

Anna jobbar på en hälsokostkedja här och hon lär mig så sjuukt mycket om vad som är bra att stoppa i sig och inte.
Trodde att det skulle bli en svull-resa men icke!
Har dokumenterat och ska lägga upp smaskiga recept snart =)

Imorrn tar jag nattåget till Trondheim, får se om jag kan sova något eller om jag sitter och kollar på storslagen natur. Tror det blir det sistnämnda. Fast Anna sa att omkring 4-5 tiden på morgonen är det vackert.. Men tänk om man missade nått innan dess då? Jaja, får se hur jag gör.

Nu: mer stek på balkongen...

Inga kommentarer: