onsdag 3 juni 2009

På expen

Just nu sitter jag på Centerexpen och hänger. Fick köra Lottas bil in idag, för hon ville plugga på vägen in. Vi lyssnade på Detektivbyrån hela vägen in och både Lotta och Maria tyckte nog om det. Och jag älskar det som vanligt! =)
Släppte av Lotta på högskolan, skjutsade Maria till PC och sen körde jag till expen. Läste tidningen och sen frågade Monica mig om jag kunde hjälpa henne å montera flaggor för att se om dom var kompletta. Jag och Carina hade ju faktiskt monterat en flagga i torsdags när jag var här på expen. Men då hade det bara kommit material till en och en halv flagga. Senare på eftermiddagen kom det två paket, ett med resten till flaggan, och ett paket med kampanjamterial för Marie.



Så här såg flaggorna ut när vi monterat klart.


Nu ska jag åka lite longboard så klockan blir 10 för om jag inte minns fel så öppnar kontoret på körskolan då. Hoppas att det fortfarande är Eva som jobbar där!
Tog inte me datorn idag, tänkte ha en bloggfri dag eller iaf vänta tills jag kom hem ikväll. Det gick ju bra!

Inga kommentarer: