söndag 7 juni 2009

Söndag

Idag har jag inte gjort mer än att skita ner bilen påväg till match och lagat sushi.

Nån som såg matchen igår mot Danmark? Ungefär som den matchen kan man beskriva vår match mot Sveg idag. Så pinsamt att vara det bättre laget på planen utan att vinna.
Fick inte spela idag, satt på bänken. Inte helt oväntat i och med att jag bara varit med på tre täningar hittills.

Uppvärmning.


Jonna sätter frisparken i stolpen. :(



Kom hem och lagade sushi. Mumma!


Jag rullar maki.

Mums!


Sitter nu och kollar på valvakan. Visst är det spännade?!

Bakade kladdkaka nu ikväll också. Försökte leta åt receptet i min receptbok, men den låg nerpackad i nån av mina lådor. Hittade sakerna som var på samma hylla som den men inte boken. Gjorde kakan efter mitt huvud och det blev bra, förutom tiden på kakan. Detta resulterade i att min kaka blev okladdig.

Inga kommentarer: