torsdag 25 juni 2009

Önskelista

Japp födelsedag i antågande.
Vad bättre än att lägga ut min önskelista på bloggen?
  • En Macbook
  • En rik köpare till min bil
  • Regina Spektors nya album "Far"
  • Sofia Karlssons senaste album "Söder om kärleken"
  • Att bror monterar in pappas högtalare från 740'n in i min 240.
  • Fred på jorden
  • Ett MC-kort (utan att jag behöver antstränga mig)
  • En gitarrförstärkare
  • Alla radiostyrda prylar dom testade i senaste nummret av M3 (bla en pansarvagn som kunde skjuta soft air gun kulor 25 meter)
  • Ett roligt sommarjobb
  • En Ben & Jerry's glasskiosk nere vid Ångbåtsbryggan
  • Asfalterad väg här och till Lotta (så man både kan åka longboard plus att bilen inte blir skitig när man åker till henne)
  • En mountainboard
  • Bra väder hela sommaren
  • Ett mirakelpiller så man blev vältränad på nolltid.
  • En resa med Rosa bussarna, alt äventyrsresor.
  • En surfkompis som vill följa mig på vindsurfingkurs.

Sådär ja.

Nu: packa

1 kommentar:

Anna Eliasson sa...

Jag vill också åka med Rosa Bussarna!!