torsdag 18 juni 2009

Imopnerad

Jag har inte sovit många timmar i natt så när jag kom hem däckade jag på soffan. Väcktes av Jonas som ringde och kollade saker med mig. Imorgon åker vi (jag, Jonas, Ylva och Andreas) till Hälsingland och ett midsommarfirande strax utanför Bollnäs. Det kommer bli nice!
Hur som haver vaknade jag av att han ringde. Pratade klart med honom och sen gick jag upp. Gick genom köket och in på toa. Reflekterade över följande saker:
1. Erik satt inte vid köksbordet
2. Jag måste leta reda på honom innan mamma och pappa kommer hem.
(Mamma och pappa har varit på semester i Tromsö och deras flyg lyfter från Arlanda vid 6 och mor skulle svimma om det såg ut som det gjorde i köket när hon kom hem)
När jag går tillbaka in i köket inser jag att Erik faktiskt kört igång diskmaskinen, och detta hade jag missat när jag gick genom köket.
Inte likt mig.

Idag har jag ätit på fin frukostbuffé. 89 NOK kostade den, plus att jag var tvungen att betala med mitt svenska Visa-kort så notan hamnade kanske på 140 svenska till slut. Det var det INTE värt. (fick iaf ett uttag till min dator så jag kunde kolla på ett avsnitt av Flight of the Concordes i väntan på mitt tåg.)

Måste tvätta, har typ inga rena kläder...
BTW, hade med mig precis lagomt med kläder. Min lilla väska överraskar igen. Satt bredvid en tjej på tåget som skulle till Trondheim och bli kvar över helgen. Hennes väska var mer än dubbelt så stor som min, och jag har ju ändå varit borta en vecka nu ju. Jag är bäst på att packa.

Inga kommentarer: