fredag 26 juni 2009

Samarbetsövning

Idag börjar vi med samarbetsövning. Jag åt en skitgod gröt till frukost, i klass med pappas gröt (Y)
Mitt lag fick tur/oturen att börja sist (kan man säga så?) Men de blir lite skönt slappande innan vi drar igång då.
Min mobil var typ heelt utan batteri i morse så nu på morgonen har den hängt utanför matsalen och laddats. 88% var det nyss så jag tänkte att jag kunde hälsa på datorerna här inne i matsalen innan jag ryckte ur sladden.
Synd jag inte hade med mig USB kabeln till kameran för då hade ni kunnat få se vilka fina solnedgångsbilder jag tog igår.
Får lägga upp dom när jag kommer hem.
Idag kommer det bli sjukt varmt! Men vi gillart!

Dom har faktiskt varnat för fästingar här! Men jag känner mig resistant i och med att jag är från Norrland ;)
Äh, jag orkar inte oroa mig, får göra en koll när jag kommer hem om jag fått några besökare.

Nu ska jag lägga mig och läsa i solen i väntan på att få börja med samarbetsövningarna.
Hade!

Inga kommentarer: