tisdag 9 juni 2009

En dag till


Ännu en solnedgång till historien. Like it, love it

Jag vill ha en helekopter så jag kan se mer. Klättrade upp på vårat vindskydd för å komma lite högre när jag tog detta kort, men man vill ju se hela solen, helst när den går ner i havet, fast det blir lite svårt häromkring. Men att den går ner bakom skutan, eller ner i nån sjö är väl inte för mycket begärt?
Nu far den ju bara ner å lämnar massa fina färger efter sig, men jag vill ju se den också!


Idag har jag hälsat på Lotta som är hundvakt om dagarna åt Dolly som har fått sju små valpar. Dom fyller tre veckor på onsdag.
Valparna (och Dolly) är Hamilton-stövare. Nästan så man borde skaffa jaktlicens och börja jaga bara för å få skaffa en =)

Tröttis


Jag och valpen som jag fattade tycke för =)



Sju stycken var dom. Stackars mamma Dolly alltså, hon verkade inte allt för road och ville knappt gå in när Lotta varit ute och rastat henne.


Ikväll har vi slipat mina fälgar. Två avklarade, två kvar. Sen ska dom tvättas och lackas, på me nya däck å sen är jag set to go =)


Det haglade ganska ordentligt.

Joo, juste. Fotbollsträning ikväll också. De haglade massa innan vi åkte. När vi kom till Trångsviken insåg vi att det haglat ännu mer där. Lotta hamnade utanför spåren på E14 och fick en liten liten sladd. Komiskt. I juni liksom.

Inga kommentarer: