onsdag 10 juni 2009

Ja, ja, ja!!

Bokad för helgen och obestämd framtid (Y)
Tar flyget till hufvudstaden imorrn där det blir häng med min alldeles egna Sigrid <3
Sen tar jag tåget på fredag morgon till Alingsås där jag ska möta upp mina bruuudar :D På söndag kommer Anna och David till Göteborg och då ska vi på Liseberg och sen drar vi vidare till Norge och Fredrikstad. Blir där tills jag är less =) Sen blire tåg upp genom heeela Norge till Trondheim åsså hem med nabo. Kan det bli festligare? Eller lite festligare hade det blivit om jag hade fått plats i bilen från Uppsala istället för å ta tåget. Men men, sånt är livet. Uppsala får bli en annan gång i sommar.

SJ- jag hoppas innerligt att dom inte lurat mig på pengar ikväll. Har nämligen betalat min biljett, men sen hände nått. Fick inget kvitto och det gick inte att gå vidare! Måste ringa dom imorrn och kolla upp dedär! Fick kvitto på betalningen i alla fall (Y) Kortfattat om dagen: Åkte med Lotta in till stan för hon skulle på undersökning. Jag gick till blodbanken och gav blod. Check! Dom sa de va typ ett år sen jag var där sist. Haha. Ska bli lite duktigare på den fronten känner jag. Vi åkte vidare till körskolan där vi fixade mitt körkortsbevis. Nu ska det skickas ner till Gotlands länsstyrelse för godkännande. Hoppas dom inte är så sega som dom brukar vara på Gotland. Kom hem, slängde i mig mat och åkte iväg på match. Vi förlorade. Jag fick spela typ 15 min. Det var bra i och med att jag gav blod i morse och då ska man egentligen inte idrotta samma dag, vart lite nervös där ett tag när jag började se konstigt. Men det var bara inbillning kom jag fram till när jag blinkade till =)

Nu måste jag börja packa.

Inga kommentarer: