måndag 30 mars 2009

Yes, I found a way

Duschade faktiskt inte slut på varmvattnet idag, även om jag tror att det inte var långt ifrån... Kunde gå på max på blandaren iaf.
Kom på ett sätt att få varmvattnet å räcka längre.. Man har inte full sprut ur munstycket. Vi har en dusch med ganska bra tryck i (om man jämför med den hemma i Kvitsle tex) Så jag är van vid mindre tryck under duschen. Då är det ju bara att lätta lite lite på trycket och varmvattnet räcker sjukt mycket längre.
Haha, jag har alltid varit den duktiga dottern som duschade på 10 minuter medan min bror lätt kan hänga i duschen i minst 1 timme.
Gotland gör mig till en sämre människa. (Jag blir förhoppningsvis lite grymmare på gitarr på köpet men frågan är om det är värt det... haha)

Min högtalare har fått fnatt. Den är jätteglapp, och det är jätteirriterande. Eller när man lägger den ner går det ju att hitta ett läge då den har kontakt utan att glappa, men det kan ta ett tag å hitta. Jobbigt. Jag ska ta med den hem och skriva en lapp "pappa, laga" så brukar såntdär på något konstigt sätt ordna upp sig. =)

God natt mina vänner!

Inga kommentarer: