tisdag 24 mars 2009

Äntligen!

Nu kan jag röra mig utan att behöva se ut som en enbent pirat.
Nu tänkte jag också sluta klaga, ser att jag har varit en riktig gnällspik dom senaste dagarna.. Jobbigt för er läsare, men nu verkar som det är slut på klagandet. =)
Idag när jag kom hem från skolan var dörren till Carros rum stängd och jag funderade om hon var hemma eller inte. Satte mig i alla fall vid datorn och gjorde absolut ingenting. Efter ett tag kom hon ut och det visade sig att hon varit till tandläkaren i ilfart idag.
Tandläkaren hade tydligen varit ett fuckup... Och Carro såg ut som ett fuckup. Haha.
Ikväll har jag tvättat mina sängkläder. Ah, finns det nått mer underbart än att krypa ner mellan nytvättade lakan?
Annars har jag inte gjort ett piss ikväll, har börjat skriva på min Projektplan men det går sådär.

Ännu en kväll som inte går till historieböckerna.

Inga kommentarer: