tisdag 10 mars 2009

Ändrad uppfattning

Japp, nu har det blivit minusgrader och det snöar fortfarande. Så nu är jag på att få snö, bara det fortsätter vara minus men jag misstänker att imorgon kommer det bli plusgrader på dagen och då är vi tillbaka till slasket igen och det vill jag inte ha.
Men fluff-snö gillar vi:

Här är Lotta och Maria när jag var hemma på lov,
vi bastade och hoppade lite i snön utanför.
Fluff är fett me nice!

Ikväll har vi kollat på Patrik 1,5. Rekommenderas starkt!

Nu ska jag faktiskt ta och gå å lägga mig, eller vänta nu är det House ikväll? Nej, den tanken förtränger jag. Jag är definitivt för trött för att orka se på något mer.

Skulle dock behöva plocka fram gitarren och skriva klart dendär nedrans låten... Fick en ny uppgift idag dessutom, plus att Jenny inspirerade mig till att skriva coola rock-riff. Vore gött om man bara kunde beställa saker på posorder.
-En cool rocklåt tack
-Bara att hämta ut på Bungehallen.
Underbart? JA!

Inga kommentarer: