tisdag 31 mars 2009

Enoying

Denhär dagen alltså... Jag undrar om något kan få mig på bättre humör... Kanske om jag tar longboarden till skolan och fikar. Fast jag har lovat mig själv att inte röra den förrän jag kommer tillbaka från lovet. Äh, vafaan!?
Jag har en sjukt tung grej jag MÅSTE ta itu med idag. Jag måste ringa massa jobbiga samtal och höra om spelningar för oss. Jag pallar inte. Varför fick jag för mig att bli bokare? (är dessutom chaufför, packansvarig, ljudtekniker så jag har saker att göra om man säger så)

Är irriterad på mig också för att jag inte gjort gitarrläxan. Om jag hade tagit itu med det hade jag inte behövt släpa med mig gitarren hem men nu måste jag det.
Jag ska vara så sjukt effektiv när jag är hemma. (som alltid sen blir det ju att man sover till 12 på dan...)

Jag längtar hem! Jag tänker ringa Lotta nu och hoppas att hon svarar. Annars... Vette sjutton Jag hoppas hon är ledig lite så vi kan ha lov tillsammans. Hon har praktik på Thomegården.

Inga kommentarer: