lördag 28 mars 2009

Idag.

Kunde jag ha varit i Skogsnäs och umgåts med tjocka släkten. Min lärare ville inte att jag skulle få ledigt igår. Det känndes onödigt. Jag hade två lektioner, varav den ena var bara eget arbete. Det kändes som att jag inte behövde vara där. Fast en annan sak som hade känts onödig är att jag ska hem nästa helg, och det är ett sånt stort projekt att ta sig fram och tillbaka från denhär ön! Så det var kanske lika bra att jag inte fick ledigt.
Idag har inte jag gjort ett piss. Kom hem sent inatt (imorse kl 5) ställde mig i duschen och sen dog jag i sängen. Har i princip legat i sängen hela dagen. Har lagat lite mat.. Men annars har jag bara kollat på konståkning och diverse andra sporter (trav, handboll, skidskytte) Jag önskar att jag hade fler kanaler.
Igår var vi hos Sigrid och hängde.
Ikväll blire mys i sängen framför en bra film. =)

Inga kommentarer: