söndag 8 mars 2009

Irriterad på mig själv

Varför? Vi har haft fem spelningar varav på fyra av dessa har jag satt mitt solo. Men igår på turné-finalen såklart skulle jag sumpa det! Jag är så irriterad att jag inte finner ord. Jag var till och med cool och satte upp foten på sub-basen- men inte hjälpte det. Jag tänker döpa om "Black Rose" till "Black Out"
Fuck fuckeli fuck fuck som Cartman skulle sagt. Jag som lagt ner så äckligt mycket tid på det! Why? Hela dan idag har jag gått med solot i huvet och tänkt precis hur man spelar, men det gör inte saken bättre dock.
Satte iaf mitt andra solo på Ocean så de var ju skönt, men det är inte alls lika bra som Black Out- låten.
Gjorde illa handen igår också när vi packade ur bilen. Jag och Emelie skulle ta ner basförstärkaren ur bagaget och jag hade klättrat in i bagaget och när jag hoppade ner med basförstärkaren i handen blev det nån skev vinkel på min hand så det gjorde jätteont!

Slutsats- Lina försökte vara cool men sumpade det totalt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men!? Det är klart att det var för att du gjorde illa handen som det inte funkade...
Försöker trösta, märker du kanske? Om fyra av fem gått bra - vad mer kan man begära?
Slicka såren och kom igen!
Kram moster K

Anonym sa...

Hej Kusinen, ett stalltips. Byt strängar... Då känns det bättre. jag lovar =)
// Emil

Anonym sa...

Jag tror du rockade Lina trotts en liten miss...
You goo girl!!!!