lördag 28 mars 2009

Sheepisland-bay by night

Jag och Carro kom precis in från en liten promenad såhär på kvällskvisten. Det är dimma ute, gick man tillräckligt fort kände man fuktdroppar studsa mot kinden. Det var mysigt. Nu är det så mycket mer värt å gå å lägga sig när man varit ute en sväng. Det enda som kunde gjort upplevelsen bättre är om mina sängkläder var vädrade. Det är sjukt mysigt. Den känslan går liksom inte att beskriva, det är som kallt och varmt på samma gång. Ni vet vad jag pratar om?
Filmen vi såg var bra, lite knepigt slut som fick en att fundera lite. Lite pain när min DVD-spelare fick för sig att lägga av när filmen nästan var slut. Då fick vi ta min dator å kolla på istället, men att få ur skivan var också ett projekt i sig. Det ordnade sig tillslut i alla fall, hoppas den inte är trasig utan att den bara var på dåligt humör.

Jag längtar till klockan åtta imorgon för då visar SVT första avsnittet på en ny säsong av Mäklarna.

God natt (och glöm inte å ställa om klockan)

Inga kommentarer: