måndag 30 mars 2009

Bert- den sista oskulden

Sigrid kom hit en sväng ikväll, vi kollade på Bert den sista oskulden.
Jag har nånslags hatkärlek till filmer/serier som får en att skämmas. Mäklarna är ett praktexempel då man gärna tar en kudde över ansiktet och hoppas att det som utspelar sig på tvn inte händer. Jag älskar Kjell Bergqvist, han är så jääkla skön i den serien alltså.
Vi drack te, te är gott. När man dricker te ur glas blir det så mycket festligare.. Har ni tänkt på det? Man ser liksom allting, och det ser vackert ut liksom... Vi drack mitt mumsiga te från Brunkulla. Det är the shit, det heter "grönt te med örtig citron" Mumma vad gott det är!

Jag längtar hem som sjutton. Har som tappat gnistan lite här känns det som. Jobbigt, i och med att jag har massa saker att ta itu med innan jag kan åka hem på lov med gott samvete (gitarrläxa, logic och bokningar)

Sigrid har för övrigt fått mig till att utöva en dålig vana. Krama kudde. Det är mysigt men känns lite B om jag ska vara ärlig. Men man tager vad man haver... Haha..

Nu blire duschen (tänkte satsa på att duscha slut på varmvattnet, tror att det blir Moneybrother som får gå i högtalarna idag)

1 kommentar:

Sigrid sa...

Lina, att krama en kudde är inen dålig ovana de är bra skit! <3