lördag 28 mars 2009

Earth Hour

Jag och Carro va precis på Ica och köpte svull, så vi ska kolla på film ikväll och hade gött. Carro stackarn var tvungen att jobba idag. Så hon ligger och vilar lite innan vi ska kolla på film. Vi tänkte se Pans Labyrint. En film jag aldrig hört talas om, men Carro säger att den är bra och hon har väldigt bra filmsmak måste jag erkänna.
Carro var i Visby igår och köpte just denna Pans Labyrint, hon köpte också filmen "Svart katt vit katt" Det lär va en av dom bästa filmerna ever. Sjukt bra! Har ni sett den?

Juste, Earth Hour ikväll. Jag trodde att man skulle spara på ström under Earth Hour, men grejen är att man ska minska ljusföroreningen. Så man får kolla på film under jord timmen, bara man har lyset släckt. Så det tänkte jag och Carro syssla med ikväll

Glöm inte å ställa om klockan imorrn också! En timme framåt.

Inga kommentarer: